Thursday, September 29, 2016

Kategorieë Job

nuutste poste Voeg by jou Jobs ecommerce kategorie merchandiser - online modekleinhandelaar Oos-Londen & bull; 26000 £ - 30,000 £ doen aanlyn aanwinste uitvoerende - spesialis multichannel handelaar behoud bestuurder - luukse mode webanalyse & omskakeling bestuurder - multichannel handelaar hoof van kommersiële produk - werknemer beloon verskaffer veldtog bemarkingsbestuurder - tegnologie opstart webanalyse & sukses optimalisering bestuurder - Fintech maatskappy webwerf-inhoud assistent - koel skoene merk ecommerce bestuurder - Herenmode modekleinhandelaar sosiale media-bestuurder - hoë groei tegnologie opstart digitale bemarkingsbestuurder - leefstyl handelaar ecommerce bestuurder - inspirerende aanlyn handelaar aanlyn handel bestuurder - multichannel handelaar junior digitale ontwerper - suiwer speel merk digitale ontwerper - 'n hoë groei tegnologie opstart betaal soek spesialis - premie ma & baba merk omskakeling spesialis - tegnologie opstart hoof van verkryging - maat lewenstyl merk digitale produk bestuurder - opwindende ontwrigtende pureplay merk sosiale media-bestuurder - Britse hoë straat handelaar ecommerce kopieskrywer - Britse mode-merk PPC uitvoerende - reis merk webanalyse bestuurder - musiekbedryf kreatiewe ontwerp & bemarkingsbestuurder - premie Britse mode-merk Sem uitvoerende - luukse reis web ontleder - skoonheid & skoonheidsmiddels handelaar ecommerce handel allocator - premie kleinhandel rekening bestuurder - ecommerce & digitale agentskap senior digitale ontwerper - Britse mode-merk multichannel kliënt ontleder (EMEA) - luukse lewenstyl merk ecommerce bestuurder - swemklere handelaar sosiale media-bestuurder - pureplay drankies & geeste begin hoof van aanlyn bemarking (betaal sosiale) - kreatiewe begin data wetenskap bestuurder - sake-intelligensie tegnologie opstart Online Bemarkingsbestuurder - premie juweliersware senior digitale ontwerper - online supermark mid-gewig digitale ontwerper - online supermark Online Bemarkingsbestuurder - nis aanlyn handelaar ecommerce junior handel bestuurder - premie kleinhandel cranberry Panda was so maklik om mee te werk, die meeste kommunikasie gedoen via SMS-boodskap wat die proses baie vinnige (veel na my smaak) gemaak. Ek het uiteindelik voel asof ek in 'n rol ek geskik om en voel vol vertroue en gelukkig in die vordering wat ek tot dusver gemaak en wat in die winkel. Amelia Kanaris Boux Laan Yasmin is 'n uitstekende werwing konsultant, dink uit die boks, die verskaffing van 'n uitstaande opvolg en die bereiking van resultate. Sy gekontak eerste my in Januarie vir 'n werk en 4 maande later is ek gehuur deur my nuwe maatskappy. Dwarsdeur die hele proses het ek verstaan ​​en in ag geneem word, wat werklik waardeer word. Anne-Marie Lavollée E-handel kunshoof, skiet produsent by Freelance Haley was verantwoordelik vir die plasing van my in 'n nuwe rol in Ecommerce. Ek het gevind dat Haley om professionele, toeganklik en baie pro-aktiewe wees. Haar ondervinding in Ecommerce beteken dat sy verstaan ​​die aard van die besigheid en het 'n werkende kennis van die rolle wat sy werf vir, wat is voor die hand liggend in gesprek met haar. Dit het beteken dat Haley in staat is om suksesvol ooreenstem met die regte persoon vir die werk en omgekeerd. As 'n kandidaat, voel ek ondersteun deur die hele proses en ek sou graag beveel Haley Charlotte James CRM Bestuurder by PetsPyjamas Werk met Adrian was 'n plesier - hy was nuttig, duidelike en entoesiastiese van ons eerste ontmoeting. Ek het regtig waardeer die ekstra moeite wat hy geredelik sal gaan na, en ek sal beslis weer saam met hom. Clare Cartwright eCommerce inhoud Bestuurder by Tommy Hilfiger Beide Jonathan en sy suksesvolle etailer, Buyagift. co. uk. cranberry Panda het vinnig gegroei tot die Waarde vir 'gaan na rsquo dat &; agentskap vir ecommerce spanne soek vir nuwe mense, maar ook advies en Consultancy oor die sektor. Econsultancy Adrian gewerf my aan te sluit Tommy Hilfiger. Adrian is uiters professioneel en passievol oor sy werk. Hy is altyd strewe om My te dien, as 'n kandidaat in die mees doeltreffende manier moontlik. Hy kommunikeer duidelik, bied relevante inligting, beantwoord vrae noukeurig en maak seker dat elke stap van die proses is glad en doeltreffend vir die kandidaat. Adrian is harde werk. Baie keer het ek gesprekke met hom laat in die aand of oor naweke het as gevolg van die aard van ons interaksie Ek verhoed oproepe tydens gereelde sake-ure. Elke keer, hanteer hy die gesprek in 'n pasiënt wyse met 'n volledige bespreking van die onderwerp. Ek van harte aanbeveel Adrian as 'n werwing konsultant en as 'n super empatiese persoon wat u binne nie altyd maklik werwingsproses wat kandidaat & rsquo beïnvloed; s lewe geweldig. Adrian, ek waardeer jou hulp, advies, en doeltreffendheid in die totstandkoming van hierdie opwindende proses tot stand te bring! Dankie. Ewa Badaruk Direkteur CRM by Tommy Hilfiger Jonathan is die mees bedagsame innemend werwing konsultant B & rsquo; ve gewerk met. Hy het 'n goeie kennis van die bedryf, altyd het my goed ingelig die beste van alles, bied werklik nuttig relevante advies. Jonathan gevind vir my 'n fantastiese rol B & rsquo; d raai saam met hom. Faye Hellon Digital Marketing Manager Yasmin nie net het regtig baie vriendelik vir my, maar sy is 'n groot op te doen haar werk. Sy is 'n professionele werwer, met 'n duidelike ervaring in die ontwerp-industrie. Al haar werk voorstelle het altyd plek op nie en sy regtig verstaan ​​vereistes van beide die werkgewers oogpunt en vanuit die ontwerper (werknemer) oogpunt. Moenie te kry in voeling met Yasmin as sy sal in staat wees om uit te vind jy die regte werk vir jou en lei jou deur die hele proses met uiterste helderheid. Giacomo Capuana Senior Digitale Designer by Habitat Ek gehuur Adrian om 'n e-handel bestuurder werf vir 'n nuwe luukse nuwe onderneming wil begin waarvoor ek verantwoordelik is. Hy verlos uiters professionele diens, geleë groot kandidate wat werklik geskik ons ​​behoefte en het saam met doeltreffendheid en spoed. Ek raai Adrian vir enigiets internet-verwante. Direkteur by die Burger Brothers Bpk. Yasmin is die beste werwer wat ek nog ooit ontmoet! Sy was baie aandag aan my behoeftes. Sy het gereeld kontak onderhou, met dien verstande my met 'n paar baie nuttige terugvoer en baie ondersteunend in my te help met my persoonlike ontwikkeling nie. Sy voorsien my met hulpbronne wat die onderhoud gemaak makliker as ek 'n baie van die werk wat ek kon aansoek doen vir geweet. As jy & rsquo; re op soek na 'n werk in digitale media en wil iemand wat & rsquo; nie net s sit by 'n lessenaar Aankleden uit hul kandidaat basis en eintlik regtig weet wat hulle & rsquo; re praat oor â € praat met Yasmin. Digitale Designer op Bounty UK Ltd Jy is die bye knieë - Josua Shrive Kyla Justine Downton Yasmin was nog altyd baie innemend, toeganklike, eerlik en 'n baie doeltreffende konsultant. Haar vriendelike, dog professionele styl is soos 'n vars briesie en ek weet altyd waar ek staan ​​met haar, wat vir my is die sleutel binne 'n kliënt - konsultant verhouding. Ek weet ek kan reken op haar om die regte rol te vind vir my, en nie net een te merk van die lys. Ek sou beslis Yasmin beveel om al my kreatiewe vriende en kollegas! livia Caronna Senior Digitale Designer by House of Fraser As 'n jong professionele in 'n mededingende mark, op soek na werk kan 'n oorweldigende taak wees, maar Yasmin was die beste professionele ondersteuning wat ek kon hoop. Ywerig, vriendelike, eerlike en bemoedigend, het sy opregte toewyding nie net om haar beroep, maar vir my as 'n kandidaat. Enigiemand wat die plesier van die skakeling met haar, óf kliënt-kant of as 'n baan, is in 'n baie goeie hande inderdaad. Dankie! Lucy Stanton Junior Digitale Designer op agent3 Werk met Jonathan was 'n ware plesier soos ek gevoel het dat hy werklik het die tyd om my vaardighede en ervaring te verstaan, en wat ek is op soek na 'n nuwe rol. Vir 'n werwer om hierdie tipe van deskundige bedryf kennis gekombineer met so 'n innemend benadering het is baie waardevol! Ek sou hom raai aan enigiemand op soek na 'n rol in die e-handel bedryf en ek hoop om weer saam met hom in die toekoms. Lydia Navarro ecommerce Bestuurder Jonathan net "kry" e-handel met, gewerk op sy steenkool-gesig in bemarking, projekbestuur en nog baie meer. Ek het toe vir hom toe hy gestig Cranberry Panda vir ons werwing behoeftes. Hy het nie teleurgestel nie. Jonathan vinnig gevind vir my 'n belangrike span speler wat presies pas die vereiste rol. Wat is indrukwekkend oor sy diens is hoe goed die kandidaat ooreenstem ons behoeftes beide professioneel en temperamentally ook. Ek het geen twyfel in Hom en Cranberry Panda aanbeveling vir digitale werwing. Paul Lewis Paul Lewis Design Ek het voorheen gesoek na 'n werk vir meer as 'n jaar en het dit moeilik gevind om 'n posisie te beveilig wanneer onafhanklik soek. Hierdie keer, binne 4 weke na Yasmin kontak my en help met my werk soek ek het my droom werk verseker. Nie net is Yasmin uiters vriendelike en professionele, maar sy is baie toegewyd aan wat sy doen. Sy het 'n proses wat voorheen stresvolle en nogal skrikwekkend was, stresvrye en reguit vorentoe gegaan. Dit is maklik om te sien dat sy is ongelooflik passievol oor haar werk en die mense wat sy werk met. Werk met Yasmin was 'n absolute plesier en ek sal haar beslis aanbeveel aan enigiemand op soek na 'n kreatiewe posisie te beveilig. Perri Gullifer Junior Multi Kanaal Designer by Robert Dyas Ek het voorheen gesoek na 'n werk vir meer as 'n jaar en het dit moeilik gevind om 'n posisie te beveilig wanneer onafhanklik soek. Hierdie keer, binne 4 weke na Yasmin kontak my en help met my werk soek ek het my droom werk verseker. Nie net is Yasmin uiters vriendelike en professionele, maar sy is baie toegewyd aan wat sy doen. Sy het 'n proses wat voorheen stresvolle en nogal skrikwekkend was, stresvrye en reguit vorentoe gegaan. Dit is maklik om te sien dat sy is ongelooflik passievol oor haar werk en die mense wat sy werk met. Werk met Yasmin was 'n absolute plesier en ek sal haar beslis aanbeveel aan enigiemand op soek na 'n kreatiewe posisie te beveilig. Perri Gullifer Web Designer op Space NK Ek het die plesier van die werk met Adrian op 'n opdrag vir 'n Hoof van Ecommerce het. Adrian is 'n uiters helder, innemend werwing spesialis met 'n uitstekende empatiese vermoë om die kultuur van 'n besigheid vinnig verstaan ​​en hoe om by die regte kandidate. Ek kan net raai Adrian enige Peter Eckhardt Besturende Direkteur by Orbitsound Ltd Yasmin is so 'n groot werwer! So baie daar buite wat nie eintlik om julle luister en sit jy vorentoe vir die snaaksste dinge - hierdie dame ken haar goed, is 'n ware mens en 'n plesier om mee te werk. Phoebe Richardson Lood Digitale Designer, Jaeger Adrian is 'n talentvolle, geduldig en bedagsaam man. Hy neem 'n pragmatiese en persoonlike benadering wanneer werwing. Dit & rsquo; s 'n verfrissende en genotvolle ondervinding in die werk met Adrian. Ramsay Bell E-Commerce Web Designer cranberry Panda het onlangs gehelp vir ons 'n nuwe rol deurslaggewende ons toekomstige groei as 'n leidende multichannel handelaar vul. Ecommerce is 'n nuwe bedryf ontwikkel teen 'n baie vinnige tempo en dit neem 'n spesialis span soos cranberry Panda om die beste passing vir jou besigheid te erken. Ek sien uit daarna om weer te gebruik & rdquo!; Richard Weaver Direkteur van ecommerce by Majestic Wines Jonathan is 'n all round groot man en ek kan nie hom hoogs genoeg aanbeveel. Hy het 'n groot integriteit, altyd hou jou op hoogte op elke stadium van die proses en jy weet hy het jou beste belange op die hart dra. As jy dink van die werk met 'n hoë kaliber kenner in eCommerce werwing en wil iemand wat resultate kry, Jonathan is jou man. eCommerce Manager Haley was 'n plesier om mee te werk. Haar ondervinding in Ecommerce en bemarking in staat stel om haar na die mark te verstaan ​​waar sy nou in lyn te kry met die regte kandidaat. Ek het haar na pro-aktiewe, energieke en professioneel wees en raai haar aan enigiemand. Sonali Patel Bemarking en Tegnologie Professionele Ons werk nou saam met cranberry Panda 'n kritiese nuwe rol te vul om ons multichannel besigheid en ons is baie tevrede met ons nuwe spanlid; cranberry Panda verstaan ​​ons bedryf baie goed en was vinnig om ons te help met die vind van die regte kandidaat Stephanie Brackley Lood HR vennoot by Feelunique Gesprek Factory het vinnig uitgebrei in die afgelope 12 maande, en ons vertrou op Cranberry Panda om ons te help vind 'n uitstekende optimisers. Hulle bied ons gereeld met 'n hoë-gehalte, kundige kandidate wat 'n volmaakte wedstryd vir Gesprek Factory. Stephen Pavlovich Uitvoerende hoof van Conversion Factory Analytics was nog altyd belangrik, maar wat ons nou sien is die behoefte deur die meeste leidende multichannel besighede om ten volle te bestuur en monitise waarde vir 'Big Data & rsquo ;. Dit het gelei tot die opkoms van die waarde vir 'Web / Insig Ontleders & rsquo ;, waarde vir' Data Ontleders & rsquo; en waarde vir 'Data Wetenskaplikes & rsquo; as besighede kyk na hul uitset deur 'n beter en dieper begrip van hul kliënte te verbeter. Ons moet in staat wees om 'n herhalende kliënt oor die kanale erken sodat hy voel gewaardeer as 'n individu en nie net nog 'n kode / ID / transaksie verwysing. Dit is werklik 'n opwindende plek om te wees en een van die grootste groei-areas in 'n reeds bloeiende bedryf! Steve Dalgiesh Ek sou raai Adrian as 'n werwer. Wat voorheen nie saam met 'n werwer voor, was ek aangenaam verras oor hoe nuttig, vriendelike en professionele Adrian was deur die hele proses. Adrian het gereelde kontak regdeur en werk hard om te verseker dat ek gevind die regte geleentheid om my te pas. Ek sou Adrian beveel in die toekoms vir almal op soek na 'n rol in Ecommerce, en verheug om weer saam met hom sou wees.


No comments:

Post a Comment