Wednesday, September 21, 2016

Dood Tien Rotte

Wizard101 Mini-oorsig Wat kry jy as jy meng ToonTown Online. Pokémon. Harry Potter. en 'n Trading Card Game? Wizard101. Ive is rondspeel in die beta vir 'n paar dae nou en ek het gedink id deel van my eerste indrukke. Nota: Hierdie wedstryd is gemik hoofsaaklik op die pre-tiener ouderdomsgroep, maar ek sterk vermoed daar sal baie van die volwassenes speel nie. Karakter skepping het twee paaie. Jy kan vrae oor jouself beantwoord en 'n skool van magie voorgestel, of jy kan spring wat en net kies 'n skool. Daar is sewe skole van magie (tegnies ses en een wat 'n bietjie van elke skool). Die skole is: Vuur, Ice, mite, Storm, lewe, dood en balans. Die skool wat jy kies is waar jy sal fokus jou 8220; training8221; maar jy kan nog steeds optel vaardighede van ander skole. Jy bou 'n pak met verskillende kaarte (of 8220; spells8221;) jy verdien tydens opleiding of as beloning. Die turn-based gevegte vind plaas in 'n ring wat geskep word wanneer jy 'n dier teëkom. Aan die buitekant van die ring is 'n klomp van die sirkels met simbole in die voorkant van hulle. Die wesens staan ​​in 'n sirkel aan die een kant en jy aan die ander kant. 'N ewekansige seleksie van jou kaarte opdaag en jy kies een en kliek dan op die wesens wat jy wil om aan te val. Na afloop van die ronde, as almal oorleef, jy doen dit weer. Die animasies is baie goed gedoen. Baie van die spel is ontbied wesens wat val en dan gaan weg. Byvoorbeeld, kan jy 'n brand-kat roep en jy kyk as dit spring uit die middel van die ring en dan asem vuur op die wesens wat jy veg. Tydens 'n geveg, kan ander spelers kies om die stryd aan te sluit deur eenvoudig loop in die sirkel. Dit gaan dikwels gepaard met 'n ander wese by die stryd as well. Hierdie stelsel werk net soos in ToonTown wat is 'n stelsel wat ek regtig wil. Dit moedig mense aan om saam te speel. Jy hoef nie 'n groep te vorm, dit gebeur net vir die stryd. Die simbole in die voorkant van die klein sirkels ek vroeër genoem? Hulle is daar sodat jy kan sien wat elke speler is aanval. Onder elke speler is 'n ikoon van die spel wat hulle gebruik, en wat hulle gebruik dit op. Dit help maak dit makliker om jou aanvalle te koördineer. Dit kan jy ook sien elke spelers gesondheid en mana status in geval iemand hulp nodig het met 'n genees. Die spel is soeke gedryf met die gewone geel uitroep tekens en vraagtekens oor die NPC koppe. Jy kry XP, goud, items, en / of 'n skat kaarte as soeke belonings. Items kan dinge soos Wands met aanvalle wees, klere met bonusse vir verskillende tipes skade, ens karakters vooraf met vlakke, en jy het gesondheid en mana te bestuur. Chat is menu-gedrewe, waar jy kies uit drop down menus. Daar is 'n manier om oop te maak gereelde chat, maar slegs ander mense met dié opsies kan jy verstaan. Dit is net een van die verskeie veiligheid van kinders funksies ingesluit in die spel. Hulle het 'n verskeidenheid van Mini Games wat jy kan speel met jou drankejs (wat gesondheid en mana vul) en hulle is pret al deur hulself te hervul. Ek het nogal 'n bietjie van 'n spel waar jy kies die sterkte en die hoek van 'n pyl te skiet terwyl aangeval van 'n paleis. Daar kyk na speletjies wat speel soos Bejeweled en Tetris, asook 'n paar ander. Nog 'n groot ding wat hulle doen ToonTown en Guildwars (en binnekort Lord of the Rings Online) doen, is die manier waarop jy die spel afgelaai word na jou rekenaar te kry. Om mee te begin speel is dit net 'n baie klein aflaai. Jy begin die karakter skepping en terwyl jy dit doen in die agtergrond die volgende gebiede te laai. Hy doen dit deur die hele spel, en dit is 'n briljante manier om die lewering van die spel aan die kliënt. Dit blyk 'n baie dieper van 'n spel as wat ek eers verwag en tot dusver is ek met 'n baie pret. Daar is 'n paar foute was, as wat jy kan verwag in 'n beta, maar niks sleg. Dinge soos klank uit te sny vir 'n bietjie. Almal en almal, ek verwag om voort te gaan speel hierdie nogal 'n bietjie in die somer as dit is baie lekker. etiek Post navigasie Graktar op 10 Julie 2008 om 11:30 Dankie vir die mini-resensie. Ive probeer om te kry in die beta vir hierdie, maar geen geluk so ver. Meestal sy 'n spel wat moontlik kan 'n beroep op my vrou (shes 'n groot Harry Potter fan), so ek wil om dit te sien en te sien of sy die moeite werd om te probeer. Ive geniet die spel die laaste paar dae. Im redelik verras deur hoeveel spel daar is daar. Dit is altyd lekker om te sien 'n skare te behandel 'n teikengehoor van kinders soos hulle eintlik 'n brein. My groot vraag is nou hoe sal hulle geld verdien dit. Dit moet regtig iets bundel in 'n diens van die ouers sal betaal vir wees. Ad gebaseer, of mikro-transaksies lyk net kwaad wanneer hulle met kinders. Jick op 10 Julie 2008 om 12:39 My rekening het in die beta 'n paar dae gelede en ek het daarmee vir 'n paar uur. My een wens is dat theyd byvoorbeeld 'n bietjie meer in die begin van my eerste 8220, slag tien rats8221; soeke het my regtig deurmekaar as mense en rotte het beweeg in en uit die stryd. Doug: Im gaan met $ 9,95 per maand gebaseer op 'n opname oor die webwerf en wat sou sin maak as dit ooreenstem met ToonTowns koste. Geen amptelike woord sover ek al kan sien. Interessant genoeg, is die rekening opgestel met 'n meester (ouer) ag geneem word dat kinders kan skep rekeninge wat gekoppel is daarin. Nie seker of dit beteken dat die rekeninge kan speel almal op dieselfde tyd, maar dit moet 'n lekker manier om dinge te hanteer, selfs al het hulle beurte aan te teken in te neem. Ek hoop hulle kan saam op dieselfde tyd speel, Id is lief vir dat.


No comments:

Post a Comment