Wednesday, September 28, 2016

Forex Strategie # 20 ( 63 Emo Tempo )

Forex strategie # 20 (63 EMO tempo) Deur Gebruiker op 10 Mei 2009 - 11:25. Deur Oladayo Sakoto Hallo my mede-handelaars, My naam is Oladayo Sakoto van Nigerië en ek is net 'n nuwe bye in die mark, eintlik Ek het al die handel vir meer as 'n jaar nou. Soos ons weet die mark se reaksie is 'n bietjie onvoorspelbaar in hierdie era en ek het 'n baie van die gebeure en scenario's gesien waardeur die daaglikse tendens binne 'n paar minute kan verander. So ek studeer hard en het 'n sterk navorsing oor hierdie strategie en dit het my 95% van oorwinnings en 5% van die verlies ambagte. Eintlik het ek terug dit getoets vir 7 maande en dit het net 5 verlies in hierdie 7 maande. Mei 2009 tot November 2008. Hierdie strategie werk net vir GBP / USD paar cos van sy groot wisselvalligheid. Toegang reëls: Trek 'n 63 EMO regoor jou 1 uur tydraamwerk grafiek. As al die kers stokke af te laai vanaf Asiatiese sessie is bo die 63 EMO dan die vooroordeel vir die tempo is 'n uptrend. Sodra Londen sessie oopmaak, meet die hoogste van die kers stok uit Asië sessie en filter met 5pips (vir 4 desimale Platt Form en gebruik 50pips vir 5 desimale Platt Form). Plaas 'n koop aftrekorder en mik vir 30pips (vir 4 desimale en 300 vir 5 desimale Platt Form). Dit sal jou 'n minimum van 30pips en 'n maksimum van 200pips gee. Gebruik 'n stop verlies van 40-45 pitte. Doen dieselfde as al die kers stokke af te laai onder die 63 EMO en plaas 'n sell aftrekorder met dieselfde filter en neem wins te maak. Uitgang reëls: As die kers stokke af te laai vanaf Asiatiese sessie kruise werke deur of raak tussen die 63 EMO, verlaat die mark vir die dag. Probleem oor hierdie strategie is dat dit sal jy 'n minimale inskrywings deur die maand. Maksimum van 8 ambagte per maand en n minimum van 6 ambagte per maand. Maar wanneer dit gee inskrywing kan jy verseker wees om te wen. Asseblief terug toets dit op die GBP / USD 1 uur tyd so lank as wat jy kan en kyk vir jouself. Maar die probleem is dat ek nog steeds besig om vir 'n strategie wat my inskrywing punte alledaagse sou gee vir enige geldeenheid paar. As iemand het 'n groot ontdekking het hierdie, stuur 'n e-pos my by dayosharksyahoo. Ek bedoel 'n strategie van ten minste 90% segetog. Deur Oladayo op 12 Mei 2009 - 15:22. Antwoord op jou vrae.


No comments:

Post a Comment