Sunday, September 25, 2016

Instruksies Oor Hoe Om Die Zatch Klok Handel Kaart Spel Te Speel

Instruksies oor hoe om die zatch klok handel kaart spel te speel? Baka die Rasper beantwoord Laaste lol jy net handel In die eerste plek moet jy begin af deur met 32 ​​kaarte in 'n spel boek, wanneer om dit te doen wat jy 'n Mamodo in die voorblad en 'n spel-kaart in die laaste bladsy nodig. Jy kan net speel tot drie Mamodo en drie Book oppasser / Vennote so kies jou drie oordeelkundig. Ook van wat ek kan sê aan die onderkant van die kaart sal Mamodo het. (Ex. Eshros) wat die naam. As ek korrek is die kaarte te doen het spacific Mamodos wat hulle gebruik. Dus, net soos my Groundgarudo spel kan slegs werp Eshros. Dit geld ook vir Bespreek wagte / Vennote. Maar so ver as die boek wagte gaan jy dit nie nodig het om enige spel te gooi. Net die toepaslike Mamodo. Met dit in gedagte is daar 4 card tipes. Mamodo: 'n rooi rand Spel: Gelerige rand Event: Groen Edge Book Keeper / Partner: Blou rand Nou hier is 'n soort van hoe die spel begin. Beide spelers speel 'n Mamodo (Die een aan die begin van die boek) Op jou beurt jy kan flip up te 3 bladsye 'n beurt en met elke bladsy flip jy kry 2 LP vir die giet of wat ook al jy wil doen. As jy die LP vir 'n ruk lank of wat ook al jy dit betaal en gooi dit gooi, maar jy kan net gooi wat op daardie bladsy. Jy kan ook speel teen 'n Boek bewaarder of 'n Mamodo. As jy val jy jou opponent jou boek wys (Eerder as om die kaart uit) Jou teenstander ook kan 'n spel gooi jou aanval te stop, en afhangende van die spel wat jy kan skade doen as 'n aanvaller (As jy val) of as 'n verdediger (stop die aanval) die kaart sal al sê. Die manier skade is gehandel deur is deur daarby die bladsye en deur daarby die bladsye wat ek bedoel daarby hulle vorentoe. Sodra jy aan die einde van jou boek wat jy het dat dit die laaste spel en as jy jou opponent nie kan klop met dit dan wen jy nie, maar as hulle skade aan julle doen dan is jy verloor. Nou 'n paar dinge opklaar jy kan uitsien een bladsy Kyk op jou beurt voordat jy 'n aanval maak. Maar as jy laat gaan van die bladsy dan wat tel as 'n flip en jy kan nie agteruit draai in jou boek. Ek hoor dat jy ook na die kaarte in 'n orde, maar ek weet nie van dat daar te veel. Hierdie wedstryd vereis strategie nie regtig soos yugioh, magie, of pokemon. Nie sê jy moenie strategie in die maak van 'n pak, maar daar is nie toegeroep boeke, want as iemand weet hoe jou boek opgestel kon jy die spel gekos. Daar is nie baie geluk in die spel en daar is nie 'n goeie teken, net 'n goeie speler wat 2 stappe vooruit van sy teenstander, selfs al is dit hul eerste keer speel teen hulle. Net omdat jy hom nie dekke het, sodat jy moet weet as jy 'n goeie kaarte 2, 3, of 5 bladsye wat voorlê. Ongelukkig is die spel het gesterf as gevolg van onvoldoende fondse verkope. En deur gesterf ek bedoel hulle nie enige toernooie in Amerika of enige ander lande aan te bied. Maar dit is ondergronds en dinge gespeel. Iemand het my vertel dat die spel nog aan die gang in Japan, maar ek weet nie regtig. Ek hou nogal van gedink dis vreemd dat die spel is dood, maar blykbaar niemand wou dit regtig, want dit was te verwarrend en dinge soos dat. Toe ek speel dit nie verwarrend of hard aan almal lyk. Ek hoop miskien sal hulle die spel terug te bring vir nog een kans, maar ek nie hou my asem regtig.


No comments:

Post a Comment