Wednesday, October 5, 2016

Gaping Up Dag Trading Gaping Strategie

'N Beginners Stock Trading Strategie. 8220; Gap en Gaan 8221!; In ons aangeteken webinar bespreek ek die Stock Trading Strategie wat ek gebruik elke dag. My fokus elke dag is dieselfde. Dit vind van die groot gappers, jag vir die katalisator, die skep van 'n dophoulys, en die uitvoering van my ambagte volgens die strategie. Dit is dieselfde ding elke dag. Herhaling is wat ons so goed op hierdie strategieë. Dissipline is wat ons winsgewend hou. Leer 'n strategie vir Dag Trading die 8220; Gaps8221; of 8220; Gappers8221; is van kritieke belang vir sukses in die mark! Ek handel 'n gaping en Go! Stock Trading Strategie. Alledaagse Ek begin op dieselfde manier. Ek kyk na die gappers wat meer as 4% gebruik van my pre-mark skandering gereedskap van Handel-Idees. Gapings van meer as 4% is goed vir Gap en Go! handel, Gapings van minder as 4% word gewoonlik gaan word gevul, maar ek dont kry hulle so interessant. Sodra ek die aandele gevind reeds beweeg ek soek na 'n katalisator. Ek gebruik StockTwits om te jag vir nuus. Eers nadat bevestiging van die katalisator Ek sal begin om te kyk vir 'n inskrywing. My Gap en Go! Strategie is baie soortgelyk aan my Momentum Dag Trading strategie. Die verskil is dat die gaping en Go! Strategie is spesifiek vir ambagte tussen 9: 30-10am. Ek kyk vir die vinnige en maklike ambagte reg as die mark open. Gaping en Go! is 'n vinnige-beurs strategie om ons 'n wins gewoonlik gee deur 10:00. In ons dag handel kursusse sal ons jou leer die ins en outs van hierdie strategie. Gaping en Go! is 'n unieke Momentum Stock Trading Strategie $ OHGI Gap en Go Gevallestudie Eerste kyk ons ​​die gaping Skandeerder vir potensiële handel idees. ?? OHGI: Een Horizon Group - Die maatskappy het aangekondig dat sy App is nou ondersteun mobiele betaal China se platforms, insluitend Alibaba se Alipay, Wechat Wallet Tencent se en China Unie Pay. Gapping up% met 'n 14.3M aandeel float. $ OHGI Entry gebaseer op breek van die pre-mark hoogtepunte by 2.49, aanbeweeg verkoop deur middel van 5,82 vir meer as 100% Wins $ OHGI Poll toon 91% Sukses onder ons studente. Ons Leer Trading. Stock Trading Strategie 8220; Gap en Gaan 8221!; 9: 30-10am


No comments:

Post a Comment